Jak pracuji


1. Homestaging a profi fotky

 Cílem Home Stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivnější pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.

 

dsc01599

dsc01595

 

2. Fotografie z dronu

Naše realitní kancelář disponuje nejmodernějšími technologickými prostředky, díky kterým může prezentovat Vaši nemovitost. Fotografie z dronu přináší do prezentace zcela jiný rozměr, který může hrát zásadní roli při odlišení se od konkurenčních nabídek na trhu a urychlit tak nalezení kupce.

lanskroun_3 dlouhy_rybniky

 laudon_1 

3. Půdorysy

 Jedna věc je pro potenciálního zájemce velmi důležitá. Mít představu o prosotru. 
Jak by mohl v nemovitosti žít, jak ji zařídit, jak se "vejít". Půdorysy jsou samozřejmostí při inzerci nemovitosti. 

   

 3d_prizemi

 

3d  

 

4. 3D scan nemovitosti

Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled. 
K čemu je to dobré? Získáte si pozornost, člověk stráví u vaší nemovitosti více času a na prohlídce není nepříjemně překvapený. Naopak "jde na jistotu".

 

  

  5. Videoprohlídky

 Projít se po jednotlivých pokojích. Obhlédnout každý detail obkladů, vybavení. Nasát atmosféru prostoru. Porozhlédnout se po sousedství. A neodejít od monitoru. Video prohlídka nemovitostí je ideálním způsobem, jak atraktivní a moderní formou prezentovat nemovitost určenou k prodeji nebo pronájmu. Video prohlídky se stávají novým standardem realitního trhu.

 

 

 6. Stránka nemovitosti

Velmi účinným prodejním kanálem jsou webové prezentace jednotlivých nemovitostí. Nabízejí prostor uveřejnit více informací a fotografií než běžná inzerce a při jejich prohlížení není zájemce rušený žádnou jinou nabídkou.

 

dum_rudoltice

 

 7. Reklama na sociálních sítích

 Sociální sítě hýbou světem a také hýbou prodejem nemovitosti. Co dalšího lze udělat pro efektivnější prodej? 
Vytvořit placenou propagaci na Facebooku a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu. 

 

 bez_nazvu

 

 

 

Zdenka Farkašová

00_2

tel. 724 982 792

e-mail: info@zdenkafarkasova.cz